Indlæser
Digital Academy workshop: Video – turistens foretrukne indholdstype
Vis lignende arrangementer
Dato og tid
Onsdag d. 3. april 2019 kl. 09:00 til 13:00
Tilmeldingsfrist
Tirsdag d. 2. april 2019 kl. 12:00
Sted
Odense Zoo,
Søndre Blvd. 306,
5000 Odense
Odense Zoo
Søndre Blvd. 306
5000 Odense
Arrangementsbeskrivelse
Video – turistens foretrukne indholdstype
Turister konsumerer store mængder af video ifb. med valg af destination og oplevelser, og de er i stigende grad blevet den foretrukne indholdstype. Faktisk spåes video at udgøre over 75 % af verdens mobildatatrafik i 2020. Derfor er video en afgørende indholdstype at mestre og udnytte til fulde – både strategisk og taktisk – når man gerne vil gøre sin virksomhed attraktiv for områdets gæster. Én ting er at producere en video, noget andet er at bruge den proaktivt og klogt i markedsføringen. På denne kususdagdag ser vi nærmere på videoformatet og videoernes økosystem.
Programmet:
• Rammesætning og optegning af turisterne brug af video i inspirationsfasen
• Ekspertoplæg om mulighederne for markedsføring med videoindhold
• Best-in-class case – fra inspiration til salg
• Samtale/øvelse: Hvordan kan jeg bruge video i min markedsføring
• Konkrete tips til at komme videre derhjemme
• Aktører udfylder egen handlingsplan, som danner grundlag for hjemmeopgaver
Udover ekspertoplæg fra Seismonaut vil Jesper Jørgensen fra Nordic Story holde oplæg samt indlæg fra to af partnervirksomhederne som arbejder med video.
Der er morgenkaffe fra kl. 08.30. Workshoppen starter kl. 9 og slutter kl. 13.
Workshoppen afholdes hos Odense ZOO, Søndre Blvd. 306, 5000 Odense.
OBS: Arrangementet er gratis for klyngemedlemmer, men der opkræves et no show fee på kr. 250,-
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >