Hop til hovedindholdet

Drift af nedlukkede bygninger - WEBINAR


Dato og tid

Torsdag d. 26. marts 2020 kl. 09:00 til 10:30

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 25. marts 2020 kl. 14:00

Sted

Webinar, Digiborg, 1234 Microsoft Teams Webinar
Digiborg
1234 Microsoft Teams

Drift af nedlukkede bygninger - WEBINAR


Arrangementsbeskrivelse

Coronakrisen har bl.a. medført nedlukninger af mange bygninger på ubestemt tid. Når der skal ”lukkes op for hanerne" igen, er en velovervejet procedure vejen frem. Mens krisen står på, kan en "motionering" af en bygnings tekniske installationer og en efterfølgende opstart dels spare driftsudgifter og afhjælpe sygdomsudbrud eller driftstop.

Nødvendigheden for at lukke mange offentlige og private bygninger ned pga. corona kom bag på rigtig mange. Herunder mange driftsansvarlige, som har været nødt til at tage forholde sig til:

  • Temperatursænkning
  • Reduktion i ventilationsgraden
  • Drift af køleanlæg
  • CTS-anlæggets set-punkter 
  • Enkelt-brugeres adgang og tilsyn 

Webinar
Den 26. marts holder vi derfor i samarbejde med en af vores medlemmer, Sweco Danmark A/S, et webinar, hvor omdrejningspunktet er drift af nedlukkede bygninger. Søger du svar på en eller flere af de følgende spørgsmål, skal du skynde dig at trykke på tilmeldingsknappen:

  • Hvordan og hvornår reorganisererman en nedlukning i tilfælde af, at krisen varer længere end først antaget? 
  • Hvordan håndterer man entreprenører i en ellers nedlukket bygning, herunder hvordan får man gen-nedlukket?
  • Hvordan håndteres en nedlukning ved begrænset brug?
  • Hvordan håndteres forskelle i en bygningsporteføljes teknisk bestykning og dermed forskellige nedluknings- og pasningsstrategier?

Live event via Microsoft Teams
Som konsekvens af virusudbruddet følger vi regeringens retningslinjer. Vi vil derfor gennemføre mødet som et webinar, hvor vi sender live via Microsoft Team. Et par dage inden webinaret vil du som deltager modtage en mail med et link, hvor du får adgang til webinaret. Du behøver ikke at have Microsoft Teams installeret på din enhed. For at du som deltager kan udveksle erfaringer med de andre virksomheder, arbejder vi på at kunne inddele deltagerne i mindre grupper.

Stil et spørgsmål
Når du tilmelder dig webinaret, har du mulighed for at stille et eller flere spørgsmål, som du ønsker at få svar på.

Hvem kan deltage?
Webinaret er for medlemmer af BYG FYN, der er bygningsejere i de fynske kommuner eller i private og almene boligselskaber. Klyngens øvrige medlemsvirksomheder er også velkomne.  Se om din virksomhed er medlem af BYG FYN

Hvis du er en del af en virksomhed, der ikke er medlem af BYG FYN, kan du deltage via vores prøvemedlemskab.  

Sådan behandler vi personoplysninger i BYG FYN 

Tilmelding
Ved tilmelding til arrangementer hos BYG FYN registrerer vi i forbindelse med din tilmelding fornavn, efternavn, mailadresse, telefonnummer, titel og organisation til brug for afholdelse af og kommunikation om arrangementet. Vi anvender oplysningerne til at udarbejde deltagerlister, som udsendes til deltagerne. En deltagerliste bruges udelukkende i netværks øjemed. Hvis du ikke ønsker, at dine oplysninger skal fremgå af deltagerlisten, er du velkommen til at kontakte os. Du kan finde mere information herom i tilmeldingsbetingelserne, som du skal godkende i forbindelse med tilmelding til vores arrangementer. 

Videooptagelse
Webinarets første del optages til brug og deling med webinarets deltagere og således, at præsentationerne efterfølgende kan tilgås af ansatte ved medlemsvirksomheder i BYG FYN. Stiller du spørgsmål under første del, men ikke ønsker at fremgå med lyd el. billede, kan du kontakte os forinden. 




Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >