
Indlæser
Tirsdag d. 2. marts 2021 kl. 08:00 til 11:00
Mandag d. 1. marts 2021 kl. 18:00
Online ,
Webinar,
1234 The Internet
Online
Webinar
1234 The Internet
Du får en introduktion til hvilke muligheder, der kan være for at sælge serviceløsninger, skræddersyet til dine kunders behov. Hør BM Silo A/S og Glaspartner A/S, der begge har gennemgået et transform-forløb, hvor et af kernepunkterne er bæredygtighed i forhold til FN’s 17 verdensmål.
Bliv klogere på serviceinnovation gennem forskerindlæg fra B-tech/AU Herning.
Du bliver klædt på til at kunne beslutte, hvordan du kan tage det næste skridt i udviklingen af din serviceforretning. Hvis du ønsker at arbejde med din serviceudvikling og udvikle din virksomheds serviceforretning, kan du opnå 80 gratis konsulenttimer, herunder 5 workshops.
Hvad er servitization?
Servitization – integrationen af services og produkter i samlede forretningskoncepter – er allerede en central, global drivkraft i omstillingen af fremstillingsindustrien. Tendensen kan kun forventes at accelerere i fremtiden. Forskningen peger på, at der er et stort uforløst økonomisk potentiale for virksomheder i at tænke services ind i deres kerneforretning. Servitization kan i udgangspunktet antage mange forskellige former, som typisk har det til fælles, at det er koblingen mellem produktet og services – dvs. den samlede løsning – der er afsættet for forretningsmodellen.
Når bæredygtighed skal tænkes ind, kan det være:
Se hele programmet her
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >