
Der allerede arbejder med digital markedsføring eller digitalt indhold på de sociale medier
Er medlem af Destination Fyn
Der ønsker en dybere indsigt i den digitale værktøjskasse
Virksomhedens målgruppe
Virksomhedens overordnede brandfortælling
Grundlæggende viden om Instagram og Facebook – det er ikke et begynderkursus
Grundlæggende viden om betalt annoncering
Workshops og datoer
Forløbet består af fire workshops samt en tillægsworkshop, der er henvendt til de kollegaer, der i deres daglige arbejde leverer indhold til deres marketingkollega, og derfor kunne have brug for lidt større indsigt i de sociale medier.
Du kan deltage i en eller alle workshops - det er helt op til dig. Vi vil dog helt klart anbefale at deltage i alle fire.
28. februar 2023 - Munkebjergvænget 1 - Konferencen - kl. 09.00-13.00
Vi tager nye briller på - fra oplevelsesøkonomi til opmærksomhedsøkonomi
Organisk indhold på sociale medier - hvad er godt indhold, hvorfor er det så vigtigt og hvordan lærer du din målgruppe bedre at kende?
Vi kigger ind i de største trends inden for sociale medier i 2023
2. marts 2023 - Munkebjergvænget 1 - Konferencen - kl. 16.00-18.00
Hvad virker på Instagram og hvad virker på Facebook?
Hvad er storytelling og hvordan kan du bruge det?
NB. Programmet er stadig under udarbejdelse.
29. marts 2023 - Munkebjergvænget 1 - Konferencen - kl. 09.00-13.00
Vi stiller skarpt på strategibegrebet - er det virkelig nødvendigt, eller noget smarte marketingfolk har fundet på? (spoiler: vi slipper nok ikke helt for at gøre os nogle tanker om det...)
Vi tager udgangspunkt i adfærdsdesign - kan det være nøglen til planlægning, der rent faktisk virker?
Vi gennemgår praktiske redskaber til planlægning, så det daglige arbejde med digitalt content bliver mere effektivt
25. april 2023 - Munkebjergvænget 1 - Konferencen - kl. 09.00-13.00
Branding vs. markedsføring - hvad er forskellen egentlig?
Annoncering til kernemålgruppen
Vi gennemgår praktiske redskaber til håndteringen af annonceringen i Meta Business Manager
23. maj 2023 - Munkebjergvænget 1 - Konferencen - kl. 09.00-13.00
Brand Awareness - hvad er det?
Branding og annoncering - praktiske redskaber til din brand strategi
Vi gennemgår praktiske redskaber til håndteringen af annonceringen i Meta Business Manager
Praktiske informationer:
Workshops inkluderer forplejning, og der vil derfor være et no-show fee på 250,-.
For spørgsmål er du velkommen til at kontakte Destination Fyns Trine Rysz, trysz@destinationfyn.dk / 5148 1415.